Optymalizacja podatków

Jednym z kluczowych celów doradztwa podatkowego jest optymalizacja podatków w firmach. Skorzystanie z pomocy doradcy umożliwia obniżenie obciążeń podatkowych, a tym samym poprawienie wyniku finansowego przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć taki rezultat, należy poddać budżet firmy szczegółowym analizom i na podstawie ich wyniku opracować nową, lepszą strategię podatkową. Dobrze opracowana strategia pozwala w legalny sposób zminimalizować zobowiązania firmy wobec fiskusa.

Jak legalnie płacić niższe podatki?

Pomoc naszych ekspertów w stworzeniu strategii optymalizacji podatkowej przynosi klientom kancelarii wymierne korzyści. Jako wykwalifikowany podmiot doradczy opracowujemy takie strategie w sposób, który daje efekty w postaci płacenia niższych podatków, a jednocześnie nie powoduje ryzyka niezgodności z przepisami podatkowymi oraz wydanym orzecznictwem sądowym.

Do rozwiązań, które stosujemy do celów optymalizacji podatkowej, należą m.in.:

• rozliczanie jednorazowej amortyzacji środków trwałych przysługujące nowym firmom i małym podatnikom w ramach pomocy de minimis,

• rozliczanie dochodów z uwzględnieniem poniesionych strat finansowych,

• rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy w uproszczonej formie, w wysokości 1/12 należnego podatku,

• zmiana formy opłacania podatków na rozliczenia kwartalne,

rozliczenie ulg podatkowych i ulg od uzyskanych dochodów, np. przysługującej firmom prowadzącym działalność rozwojowo-badawczą ulgi IP Box.